Примак Т. Рекламний креатив : Навч. посіб. / Т. Примак; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2006. - 328 c. - Бібліогр.: с. 323-325. - укp.Розкрито всі аспекти рекламного креативу від постановки завдання на розробку рекламного звернення (рекламної кампанії) до створення рекламної ідеї та використання практичних прийомів її матеріалізації. Висвітлено місце креативу у створенні та проведенні рекламних кампаній. Запропоновано класифікацію телевізійної та радіореклами, наведено методику оцінки якісних показників рекламного тексту. Проаналізовано питання створення рекламного ролика, креативного оформлення тексту у дизайні реклами. Викладено художні прийоми української філології у створенні рекламних текстів. Раскрыты все аспекты рекламного креатива от постановки задачи на разработку рекламного обращения (рекламной кампании) до создания рекламной идеи и использования практических приемов ее материализации. Освещено место креатива в создании и проведении рекламных кампаний. Предложена классификация телевизионной и радиорекламы, приведена методика оценки качественных показателей рекламного текста. Проанализированы вопросы создания рекламного ролика, креативного оформления текста в дизайне рекламы. Изложены художественные приемы украинской филологии в создании рекламных текстов. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я7 + Ч620.164 я7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА683745 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|