Дурняк Б. В. Розробка і дизайн рекламних видань : Навч. посіб. / Б. В. Дурняк, А. Є. Батюк. - Л. : Укр. акад. друкарства, 2006. - 320 c. - Бібліогр.: с. 318-319. - укp.Розкрито сутність реклами як складової частини великої організаційної єдності суспільства та системи підприємництва. Висвітлено її основні принципи, методи та функції. Акцентовано увагу на різномітності засобів реклами та видів рекламних матеріалів, які безпосередньо впливають на формулювання рекламного звернення. Охарактеризовано елементи друкованої реклами, особливості розробки фірмового стилю, рекламні технології. Викладено особливості зорового сприйняття форми та простору, застосування кольору як інструменту дизайну, принципи побудови композиції в рекламі. Проаналізовано основні види дизайну упаковки й етикетки, а також їх вплив на просування товару. Раскрыта сущность рекламы как составной части большого организационного единства общества и системы предпринимательства. Освещены ее основные принципы, методы и функции. Акцентировано внимание на разнообразии средств рекламы и видов рекламных материалов, непосредственно влияющих на формулирование рекламного обращения. Охарактеризованы элементы печатной рекламы, особенности разработки фирменного стиля, рекламные технологии. Изложены особенности зрительного восприятия формы и пространства, применения цвета как инструмента дизайна, принципы построения композиции в рекламе. Проанализированы основные виды дизайна упаковки и этикетки, а также их влияние на продвижение товара. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164я73-1 + У9(4УКР)421.0-803.81я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС43222 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|