Зязюн Л. І. Саморозвиток особистості в освітній системі Франції : Моногр. / Л. І. Зязюн; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К.; Миколаїв : Вид-во МДГУ ім. П.Могили, 2006. - 388 c. - Бібліогр.: с. 351-386. - укp.Висвітлено психолого-педагогічні дослідження французьких науковців у царині розвитку та саморозвитку особистості, що в системі освіти відображається поняттями "освіта" та "самоосвіта." Представлено трансформативно-педагогічні, конструктивістсько-психологічні, системні та класичні теорії щодо саморозвитку особистості. Розглянуто теоретичний внесок українських педагогів і психологів у розробку даної проблеми з урахуванням особливостей глобалізаційних процесів. Освещены психолого-педагогические исследования французских ученых в сфере развития и саморазвития личности, отображаемых в системе образования понятиями "образование" и "самообразование". Представлены трансформативно-педагогические, конструктивистско-психологические, системные и классические теории, касающиеся саморазвития личности. Рассмотрен теоретический вклад украинских педагогов и психологов в разработку данной проблемы с учетом особенностей глобализационных процессов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.328 + Ч34(4ФРА)4 + Ю952.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА676656 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|