Семеняк І. В. Соціально-етичний маркетинг : Моногр. / І. В. Семеняк, В. А. Євтушенко, А. В. Катаєв, Г. В. Мозгова, С. В. Оберемок; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2005. - 140 c. - укp.Висвітлено еволюцію теорії сучасного соціально-етичного маркетингу, його положення в ринковій економіці, напрямки розвитку та взаємозв'язок з відповідальністю підприємств. Здійснено оцінку маркетингового середовища в Україні, узагальнено стратегічні орієнтири підприємств. Представлено модель капіталу знань як соціально-етичної складової конкурентних переваг підприємств. Описано методологічні та методичні рішення з організації соціально-орієнтованого маркетинг-аудиту. Освещена эволюция теории современного социально-этического маркетинга, а также его положение в рыночной экономике, направления развития и взаимосвязь с ответственностью предприятий. Осуществлена оценка маркетинговой среды в Украине, обобщены стратегические ориентиры предприятий. Представлена модель капитала знаний как социально-этической составной конкурентных преимуществ предприятий. Описаны методологические и методические решения по организации социально-ориентированного маркетинг-аудита. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА674105 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|