Яворська С. Т. Становлення і розвиток методики навчання української мови в початкових класах (ХVІ ст. - 20-і роки ХХ ст.) : Моногр. / С. Т. Яворська; МОН України. - Слов'янськ, 2004. - 198 c. - Бібліогр.: с. 186-198. - укp.Вперше проаналізовано історію становлення та розвитку методики навчання української мови в початкових класах у системі та в історичній послідовності. Висвітлено основні проблеми, які розв'язували педагоги, науковці-методисти протягом століть. Подано ретроспективний аналіз прогресу автентичної методичної думки, наукових праць - монографій, посібників, статей, підручників від часів Київської Русі до 1930-х рр. Розкрито погляди вчених, учителів-практиків на зміст, форми, методи навчання. Впервые проанализирована история становления и развития методики обучения украинскому языку в начальных классах в системе и в исторической последовательности. Освещены основные проблемы, которые решали педагоги, ученые-методисты на протяжении столетий. Приведен ретроспективный анализ прогресса аутентичной методической мысли, научных трудов - монографий, пособий, статей, учебников со времен Киевской Руси до 1930-х гг. Раскрыты взгляды ученых, учителей-практиков на содержание, формы, методы обучения. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-911г
Шифр НБУВ: ВА683148 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|