Яворська С. Т. Становлення і розвиток методики навчання української мови в початкових класах : Моногр. Кн. 2. (30 - 90-і роки ХХ ст.) / С. Т. Яворська; МОН України. - Слов'янськ : ПП "Канцер", 2004. - 208 c. - Бібліогр.: с. 191-207. - укp.Вперше висвітлено історію становлення та розвитку як науки методики навчання української мови в початкових класах в діахронії, системі. Проаналізовано науковий доробок українських педагогів, методистів, психологів. Розкрито погляди на зміст, форми та методи навчання. Визначено внесок учених у розв'язання проблеми навчання мови з урахуванням еволюції їх поглядів. Виявлено, які положення, ідеї 1930 - 1990-х рр. зберегли свою значущість для сьогодення та співзвучні сучасній школі. Впервые освещена история становления и развития как науки методики обучения украинскому языку в начальных классах в диахронии, системе. Проанализированы результаты научной деятельности украинских педагогов, методистов, психологов. Раскрыты взгляды на содержание, формы и методы обучения. Определен вклад ученых в решение проблемы обучения языку с учетом эволюции их взглядов. Выявлено, какие положения, идеи 1930 - 1990-х гг. сохранили свою значимость до сегодняшнего дня и созвучны современной школе. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-911г
Шифр НБУВ: В349884 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|