РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000104320<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Іщенко О. А. 
Теоретичні основи і механізм реалізації маркетингу послуг : Моногр. / О. А. Іщенко; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк : ТОВ "Юго-Восток, ЛТД", 2005. - 384 c. - Бібліогр.: с. 326-344. - укp.

Викладено результати досліджень досить складної сфери економіки - індустрії послуг. Наведено визначення, характеристику та класифікацію послуг, проаналізовано парадигму їх розвитку в Україні. Розглянуто специфіку маркетингового інструментарію у сфері послуг, охарактеризовано інфраструктурний комплекс їх регіонального ринку. Показано, що істотною причиною відставання розвитку вітчизняної сфери послуг від світових показників є недостатнє використання або ігнорування маркетингового забезпечення, що повинно пронизувати усі фази життєвого циклу підприємства-продуцента послуг і самої послуги. Розглянуто сучасні теорії та концепції щодо визначення сутності регіональних ринків, зокрема проаналізовано просторові аспекти розміщення виробництва. На прикладі дослідження становлення та розвитку ринку телекомунікаційних послуг обгрунтовано необхідність розробки маркетингової стратегії та механізму реалізації процесу надання професійних послуг. Запропоновано практичні рекомендації щодо підвищення ефективності атрибутів ринку телекомунікаційних послуг та загальної інфраструктури регіону.

Приведены результаты исследований достаточно сложной сферы экономики - индустрии услуг. Сформулировано определения, представлены характеристика и классификация услуг, проанализирована парадигма их развития в Украине. Рассмотрена специфика маркетингового инструментария в сфере услуг, охарактеризован инфраструктурный комплекс их регионального рынка. Установлено, что существенной причиной отставания развития отечественной сферы услуг от мировых показателей обусловлено недостаточным использованием или игнорированием маркетингового обеспечения, внедрение которого необходимо на всех фазах жизненного цикла предприятия-продуцента услуг и самой услуги. Рассмотрены современные теории и концепции относительно определения сущности региональных рынков, в частности проанализированы пространственные аспекты размещения производства. На примере исследования становления и развития рынка телекоммуникационных услуг обоснована необходимость разработки маркетинговой стратегии и механизма реализации процесса предоставления профессиональных услуг. Предложены практические рекомендации по повышению эффективности атрибутов рынка телекоммуникационных услуг и общей инфраструктуры региона.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)386.0-211.1 + У9(4УКР)442.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667597 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського