Теоретичні питання культури, освіти та виховання : зб. наук. пр. Вип. 32 / ред.: М. Б. Євтух; Київ. нац. лінгв. ун-т, Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка, Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. - К.; Суми, 2006. - 211 с. - укp.Проаналізовано тенденції розвитку українського камерно-інструментального мистецтва 1960 - 1990 рр., особливості становлення виконавського стилю баяністів України в другій половині ХХ ст. Викладено методику формування вокально-слухових навичок учителів музики, розглянуто питання їх музично-інструментальної підготовки у контексті інтегративного підходу, розкрито аксіологічні аспекти професійної підготовки. Висвітлено основні етапи розвитку музично-естетичного виховання дітей та молоді, інтегративну природу уроків музики як основну умову формування творчої особистості вчителя та учня, інтеграційний потенціал філософії музики у фаховій підготовці музиканта-педагога. Проанализированы тенденции развития украинского камерно-инструментального искусства 1960 - 1990 гг., особенности становления исполнительского стиля баянистов Украины во второй половине ХХ ст. Изложена методика формирования вокально-слуховых навыков учителей музыки, рассмотрены вопросы их музыкально-инструментальной подготовки в контексте интегративного подхода, раскрыты аксиологические аспекты профессиональной подготовки. Освещены основные этапы развития музыкально-эстетического воспитания детей и молодежи, интегративная природа уроков музыки как основное условие формирования творческой личности учителя и ученика, интеграционный потенциал философии музыки в профессиональной подготовке музыканта-педагога. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)6 + Щ31р(4УКР)3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70196 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|