Теорія і практика сучасної логопедії : Зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: В. В. Тищенко; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К. : Актуал. освіта, 2005. - 154 с. - укp.Розглянуто питання формування семантичної структури слова у дітей з вадами мовленнєвого розвитку. Визначено інтелектуальний компонент у структурі діяльності використання мови у дітей з нормальним та порушеним розумовим розвитком. Проаналізовано особливості засвоєння знань з математики молодшими школярами з порушеннями мовленнєвого розвитку, організацію спільної реабілітаційної роботи логопеда та родичів хворого на афазію. Висвітлено проблему логопедичної діагностики дітей з порушенням мовленнєвого розвитку, умови формування мовленнєвої компетенції у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією. Наведено діагностичну характеристику мовленнєвої та рухової сфери дітей з постопераційною моторною афазією. Рассмотрены вопросы формирования семантической структуры слова у детей с дефектами развития речи. Определен интеллектуальный компонент в структуре деятельности использования языка у детей с нормальным и нарушенным умственным развитием. Проанализированы особенности усвоения знаний по математике младшими школьниками с нарушениями развития речи, организация общей реабилитационной работы логопеда и родственников больного афазией. Освещены проблема логопедической диагностики детей с нарушением развития речи, условия формирования компетенции речи у детей старшего дошкольного возраста с дизартрией. Приведена диагностическая характеристика речевой и подвижной сферы детей с постоперационной моторной афазией. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437 я54(4Укр)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72891 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|