РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000104574<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Фурман А. В. 
Теорія навчальних проблемних ситуацій: психолого-дидактичний аспект = Theory of educatinal problem situations: psychologically-didactic aspect : Моногр. / А. В. Фурман; Акад. наук вищ. школи України. - Т. : Астон, 2007. - 163 c. - Бібліогр.: с. 128-144. - укp.

Висвітлено актуальне питання створення єдиної психодидактичної теорії навчальних проблемних ситуацій. Показано роль проблемності навчання як ефективного засобу формування пізнавальної активності учнів. Визначено зміст, структуру, основні характеристики та функції навчальних проблемних ситуацій, показано особливості їх виникнення та вирішення у процесі навчання учнів різних вікових категорій. Запропоновано диференційований підхід щодо керування процесом засвоєння знань та розвитком розумових здібностей учнів у навчальних проблемних ситуаціях. Розкрито сутність модульно-розвивальної системи як інноваційного проекту та освітнього метапроцесу. Розглянуто питання наукового проектування та психомистецької реалізації цілісного модульно-розвивального метапроцесу. Розглянуто взаємодоповнення різних типів модулів у контексті циклічного перебігу навчального ритму. Наведено психологічну характеристику навчального ритму-модуля. Розроблено проблемно-модульну технологію засвоєння знань, здійснено її соціально-психологічний аналіз.

Освещены актуальные вопросы создания единой психодидактической теории проблемных ситуаций в процессе обучения. Показана роль проблемности, возникающей в процессе усвоения новых знаний, как эффективного средства формирования познавательной активности учащихся. Раскрыты содержание, структура, основные характеристики и функции учебных проблемных ситуаций, показаны особенности их возникновения и решения в процессе обучения учащихся различных возрастных категорий. Предложены дифференционный подход к управлению процессом усвоения знаний и развитием умственных способностей учащихся в учебных проблемных ситуациях. Раскрыта сущность модульно-развивающей системы как инновационного проекта и образовательного метапроцесса. Рассмотрены вопросы научного проектирования и психоискусственной реализации целостного модульно-развивающего метапроцесса. Рассмотрены взаимодополнения различных типов модулей в контексте циклического течения учебного ритма. Приведена психологическая характеристика учебного ритма-модуля. Разработана проблемно-модульная технология усвоения знаний, осуществлен ее социально-психологический анализ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.222

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686191 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського