Ілляшенко С. М. Товарна інноваційна політика : Підруч. / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна. - Суми : Унів. кн., 2007. - 281 c. - Бібліогр.: с. 277-281. - укp.Висвітлено теоретичні та методичні засади маркетингу продуктових інновацій, методи ефективного застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів, сучасні методи та прийоми генерування та відбору ідей. Викладено питання функціонально-економічного аналізу конструкцій і технологій виготовлення нових товарів, методи обгрунтування їх відповідності ринковим вимогам. Освещены теоретические и методические основы маркетинга продуктовых инноваций, методы эффективного применения результатов научных исследований для создания конкурентоспособных товаров, современные методы и приемы генерирования и отбора идей. Изложены вопросы функционально-экономического анализа конструкций и технологий изготовления новых товаров, методы обоснования их соответствия требованиям рынка. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361.41я73-1 + У010.357я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА686932 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|