Торгівля, комерція, підприємництво : Зб. наук. пр. Вип. 7 / ред.: Г. І. Башнянин. - Л. : Вид-во Львів. комерц. акад., 2005. - 246 с. - укp.Висвітлено проблеми застосування мерчендайзингу у роздрібній торгівлі за умов конкуренції. Розглянуто питання оподаткування та звітності суб'єктів малого підприємництва в Україні, оперативного планування прибутку торговельних підприємств споживчої кооперації, стандартизації облікових процедур в процесі використання сучасних інформаційних технологій. Описано методи оплати в електронній комерції, методи захисту даних під час проведення розрахункових операцій в електронній торгівлі, систему управління конкурентоспроможністю підприємств, проаналізовано ефективність логістичних систем. Наведено результати маркетингових досліджень рекламної діяльності комерційних банків, визначено стратегію інвестування за конкурентних умов. Освещены проблемы применения мерчендайзинга в розничной торговле в условиях конкуренции. Рассмотрены вопросы налогообложения и отчётности субъектов малого предпринимательства в Украине, оперативного планирования прибыли торговых предприятий потребительской кооперации, стандартизации учётных процедур в процессе использования современных информационных технологий. Описаны методы оплаты в электронной коммерции, методы защиты данных в период проведения расчётных операций в электронной торговле, система управления конкурентоспособностью предприятий, проанализирована эффективность логистических систем. Приведены результаты маркетинговых исследований рекламной деятельности коммерческих банков, определена стратегия инвестирования в конкурентных условиях. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131.1я43 + У9(4УКР)42я43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69652 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|