Чорна Л. О. Управління ціноутворенням в каналах реалізації продукції підприємств харчової промисловості : Моногр. / Л. О. Чорна; Нац. ун-т харч. технологій. - К., 2006. - 239 c. - Бібліогр.: с. 232-237. - укp.Висвітлено сутність і особливості процесу управління ціноутворенням. Визначено його цілі, функції та задачі для підприємств оптової та роздрібної торгівлі. Розкрито теоретико-методологічні засади процесів ціноутворення для підприємств-учасників каналів розподілу. Розглянуто стратегічні цінові рішення підприємств реалізації продовольчих товарів, а також напрями удосконалення методичного інструментарію визначення рівня та структури цін реалізації продукції. Освещены сущность и особенности процесса управления ценообразованием. Определены его цели, функции и задачи для предприятий оптовой и розничной торговли. Раскрыты теоретико-методологические основы процессов ценообразования для предприятий-участников каналов распределения. Рассмотрены стратегические ценовые решения предприятий реализации продовольственных товаров, а также направления усовершенствования методического инструментария определения уровня и структуры цен реализации продукции. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-861-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА678659 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|