РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000107350<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Салига С. Я. 
Формування стратегічного маркетингу на промислових підприємствах : моногр. / С. Я. Салига, І. А. Каланджи; Гуманіт. ун-т "Запоріз. ін-т держ. та муніціп. упр.". - Запоріжжя, 2007. - 148 c. - Бібліогр.: с. 125-137. - укp.

Розглянуто проблеми вдосконалення організації маркетингової діяльності на промисловому підприємстві. Висвітлено економічні засади розвитку сучасного стратегічного управління, специфіку формування маркетингових стратегій, організацію маркетингових служб на промислових підприємствах. Проаналізовано маркетингову ситуацію на ринку чорних металів. Викладено методи оцінювання ефективності стратегічного маркетингу.

Рассмотрены проблемы усовершенствования организации маркетинговой деятельности на промышленном предприятии. Освещены экономические основы развития современного стратегического управления, специфика формирования маркетинговых стратегий, организация маркетинговых служб на промышленных предприятиях. Пронализирована маркетинговая ситуация на рынке черных металлов. Изложены методы оценки эффективности стратегического маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686785 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського