Хімічна освіта в контексті Болонського процесу: стан і перспективи : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 18 - 19 трав., 2006 р., м. Київ / ред.: В. П. Покась; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 308 c. - укp.Висвітлено сучасний стан хімічної освіти у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах і перспективи інтеграції хімічної освіти України в європейський освітній простір. Розглянуто теоретико-практичні проблеми підготовки вчителя хімії у контексті сучасних педагогічний інновацій кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Представлено форми та методи навчання в класах хіміко-біологічного профілю загальноосвітньої школи сільської місцевості, систему задач з органічної хімії, інформаційно-програмне забезпечення підтримки шкільного курсу хімії. Освещено современное состояние химического образования в общеобразовательных и высших учебных заведениях и перспективы интеграции химического образования Украины в европейское образовательное пространство. Рассмотрены теоретико-практические проблемы подготовки учителя химии в контексте современных педагогических инноваций кредитно-модульной системы организации учебного процесса. Представлены формы и методы обучения в классах химико-биологического профиля общеобразовательной школы сельской местности, система задач по органической химии, информационно-программное обеспечение поддержки школьного курса химии. Індекс рубрикатора НБУВ: Г.ря431(4УКР)
Шифр НБУВ: ВС42633 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|