Костина Л. М. Эстетическое воспитание будущего учителя музыки через восприятие музыкальных образов [Електронний ресурс] / Л. М. Костина // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Мистецтвознавство. - 2006. - 9, № 1. - С. 77-81. - Библиогр.: 8 назв. - рус.Розглянуто проблеми формування музично-педагогічних знань як компонента фахової компетентності в процесі професійної підготовки майбутнього вчителя музики. Узагальнено досвід естетико-виховної роботи в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті. Рассмотрены проблемы формирования музыкально-педагогических знаний как компоненты специальной компетентности в процессе профессиональной подготовки будущего учителя музыки. Обобщен опыт эстетико-воспитательной работы в Харьковском гуманитарно-педагогическом институте. In paper the problems of creation of music-pedagogical knowledge as components of special competence are considered during professional preparation of the future teacher of music. The experience aesthetic-educational of operation in the Kharkov liberal-pedagogical institute is generalized. Ключ. слова: эстетические потребности, музыкальное воспитание, художественный вкус, учебно-воспитательный процесс, эстетическое воспитание Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.355.23 + Щ31р(4УКР-2ХАР)31-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16622/мист Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|