РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000108682<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Schreiber S.  
Accounting for advertising costs - differences and similarities between the US GAAP, IAS / IFRS and the German commercial code = Порівняльне дослідження загальноприйнятих принципів бухгалтерського обліку США, міжнародних стандартів бухгалтерської та фінансової звітності і німецького комерційного кодексу в аспектах обліку витрат на рекламу / S. Schreiber // Журн. європ. економіки. - 2005. - 4, № 3. - С. 333-350. - Библиогр.: 40 назв. - англ.

Зазначено, що кошти на рекламу відіграють важливе значення, але їх облік залишається дискусійним питанням. Особливо гостро постає ця проблема у зв'язку з дилемою: вважати ці кошти активами балансу чи видатками, які відображають у звіті про доходи? Розглянуто особливості МСБЗ/МСФЗ, Німецького Комерційного Кодексу та американських стандартів, які, відповідно, пропонують декілька альтернативних варіантів обліку. Враховуючи різні цілі GAAP у США та МСБЗ/МСФЗ з одного боку, та Німецького Комерційного Кодексу - з іншого, передбачено використання принципів консерватизму та об'єктивності у бухгалтерському обліку коштів на рекламу, що грунтується на теорії агентських відносин.

Отмечено, что средства на рекламу играют важную роль, но их учет остается дискуссионным вопросом. Особенно остро возникает эта проблема в связи с дилеммой: считать эти средства активами баланса или расходами, которые отображают в отчете о доходах. Рассмотрены особенности МСБО/МСФО, Немецкого Коммерческого Кодекса и американских стандартов, которые, соответственно, предлагают несколько альтернативных вариантов учета. Учитывая различные цели GAAP в США и МСБО/МСФО, с одной стороны, и Немецкого Коммерческого Кодекса - с другой, предусмотрено использование принципов консерватизма и объективности в бухгалтерском учете средств на рекламу, который базируется на теории агентских отношений.

Advertising costs take on increasing importance. Nevertheless, accounting for these costs still involves many problems. Especially, one of the main problems is whether these costs should be treated as assets placed on the balance sheet, or as expensesappearing on the income statement. This paper reveals that in comparison with IAS/IFRS and German Commercial Code, US standards on accounting for advertising costs implicitly offer more alternative accounting treatments. Regardless of the different goalsof US GAAP and IAS/IFRS, on the one hand, and German financial reporting, on the other, this paper sets forth that accounting for advertising costs is always dominated by the principles of conservatism and objectivity. This result can be explained with the agency theory.


Ключ. слова: advertising costs, financial reporting, US GAAP, International Accounting Standards (IAS) / International Financial Reporting Standards (IFRS), German Commercial Code, agency theory
Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(7СПО)242.10-803.81-148.6 + У052.9(4НІМ)242.10-803.81-148.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24378 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського