РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000108774<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Sell A.  
Features of strategic corporate planning = Стратегічне планування підприємства / A. Sell // Журн. європ. економіки. - 2006. - 5, № 2. - С. 188-201. - Библиогр.: 30 назв. - англ.

Зазначено, що корпоративне планування - інтелектуальне передбачення майбутніх дій у прогнозованому середовищі з метою досягнення цілей підприємства. Стратегічне корпоративне планування розглядає загальні рішення підприємства в сфері ринкових сегментів, постачання, стилів менеджменту тощо. Хоча описані в літературі стратегії зазвичай спрямовані на окремі функціональні сфери, вибір стратегії для певної функціональної сфери матиме наслідки для інших таких сфер, що має розглядатися у стратегічному плані. Системи класифікації, що грунтуються на використанні лише одного такого критерію, як функціональна сфера, не пояснюють, яким саме чином досягаються цілі підприємства. Такий підхід може стати вихідною позицією для вибору стратегії, однак остаточний вибір стратегії має грунтуватися на врахуванні як основного критерію (функціональної сфери), так і критеріїв, за якими характеризують функціонування інших функціональних сфер.

Отмечено, что корпоративное планирование - интеллектуальное предвидение будущих действий в прогнозируемой среде с целью достижения целей предприятия. Стратегическое корпоративное планирование рассматривает совместные решения предприятия в сфере рыночных сегментов, снабжения, стилей менеджмента и другое. Хотя описанные в литературе стратегии обычно направлены на отдельные функциональные сферы, выбор стратегии для определенной функциональной сферы будет влиять и на другие такие сферы, что должно учитываться в стратегическом плане. Системы классификации, которые основаны на использовании лишь одного такого критерия как функциональная сфера, не объясняют, каким именно образом достигаются цели предприятия. Такой подход может стать исходной позицией для выбора стратегии,однако окончательный выбор стратегии должен основываться с учетом как основного критерия (функциональной сферы) так и критериев, по которым характеризуют функционирование других функциональных сфер.

Corporate planning is the intellectual anticipation of future actions in a forecasted environment to achieve the objectives of the firm. Strategic corporate planning questions the general solutions of an enterprise with respect to marketing segments, procurement, management styles etc. Although strategies discussed in literature usually focus on a specific functional area the consequences for other functions have to be regarded in the strategic plan. Classifications considering only one criterions shed little light on how the goals can be reached. This kind of departure may serve as a starting point, however, has to be combined with additional levels of departure.


Ключ. слова: Corporate planning, strategic planning, marketing strategies
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.6-23

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24378 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського