Reshetilova T. B. Successful Marketing = Успішний маркетинг : Textbook / T. B. Reshetilova, L. A. Zaika. - Dnipropetrovsk : Nat. Mining Univ., 2005. - 384p. c. - англ.Розглянуто концепцію, цілі та завдання маркетингу, методологічний апарат та інструментарій, функції маркетингу та маркетинг менеджменту підприємства. Рассмотрены концепция, цели и задания маркетинга, методологический аппарат и инструментарий, функции маркетинга и маркетинг менеджмента предприятия. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА668477 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|