Актуальні питання масової комунікації : наук. журн. Вип. 9 / ред.: В. Різун; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. - К., 2008. - 56 с. - укp.Визначено ідеологічні та ціннісні контексти медіа в теоріях комунікації. Проаналізовано розвиток теорії моніторингових досліджень засобів масової комунікації в Україні та світі в історичному аспекті. Описано механізм стереотипотворення у мас-медіа, структурну модель текстової сугестивності за матеріалами рекламних слоганів і замовлянь. Висвітлено перспективи дослідження медіа-формату. Определены идеологические и ценностные контексты медиа в теориях коммуникации. Проанализировано развитие теории мониторинговых исследований средств массовой коммуникации в Украине и мире в историческом аспекте. Описаны механизм стереотипообразования в масс-медиа, структурная модель текстовой суггестивности по материалам рекламных слоганов и заговоров. Освещены перспективы исследования медиа-формата. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 я54
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71152 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|