Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки : зб. наук. пр. Вип. 14 / ред.: Л. М. Черноватий; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна, Центр міжнар. освіти. - Х., 2009. - 275 с. - рус.Розглянуто модульну програму з російської мови для іноземних студентів-нефілологів. Описано структуру навчального комплексу з російської мови для іноземних студентів-медиків. Проаналізовано мовнокраїнознавчий словник власних назв української мови як різновид навчальної лексикографії, художній переклад як фактор інтеграції української мови в освітньо-естетичний простір, лінгвістичну базу методики викладання словотвору української мови як іноземної. Висвітлено проблеми навчання ефективного спілкування іноземною мовою. Розкрито психолого-педагогічні аспекти особистісно-орієнтованого навчання в системі ВНЗ, психолінгвістичний аспект дослідження навчального тексту для іншомовної аудиторії. Розглянуто питання використання інформаційно-телекомунікаційних технологій в проектній методиці викладання іноземної мови економістам. Наведено методичні рекомендації з використання автентичної відеофонограми для навчання юристів усного професійно спрямованого англомовного спілкування. Викладено дискурсивну основу навчання іноземних мов та визначено її роль у формуванні комунікативної компетенції. Рассмотрена модульная программа по русскому языку для иностранных студентов-нефилологов. Описана структура учебного комплекса по русскому языку для иностранных студентов-медиков. Проанализированы языковострановедческий словарь собственных названий украинского языка как разновидность учебной лексикографии, художественный перевод как фактор интеграции украинского языка в образовательно-эстетическое пространство, лингвистическая база методики преподавания словообразования украинского языка как иностранного. Освещены проблемы обучения эффективного общения на иностранном языке. Раскрыты психолого-педагогические аспекты личностно-ориентированного обучения в системе ВУЗ, психолингвистический аспект исследования учебного текста для иноязычной аудитории. Рассмотрены вопросы использования информационно-коммуникационных технологий в проектной методике преподавания иностранного языка экономистам. Приведены методические рекомендации по использованию автентичной видеофонограммы для обучения юристов устному профессионально направленному англоязычному общению. Изложена дискурсивная основа обучения иностранных языков и определена её роль в формировании коммуникативной компетенции. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 я54
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|