Вісник Луганського національного педагогічного університету ім. Т.Шевченка / ред.: С. Я. Харченко. - Луганськ, 2008. - 307 с. - (Пед. науки; N 22(161)). - укp.Розглянуто питання формування мовленнєво-мисленнєвої діяльності у старших дошкільників із затримкою психічного розвитку в дидактичних іграх. Проаналізовано особливості формування навчально-практичної діяльності розумово відсталих молодших школярів. Розкрито науково-теоретичні засади організації корекційної роботи з подолання оптичної дисграфії у молодших школярів. Визначено корекційну спрямованість позакласної фізкультурно-оздоровчої роботи в спеціальних школах-інтернатах для дітей з вадами зору, наведено рекомендації до змісту освіти учнів з значним порушенням зору. Рассмотрены вопросы формирования языково-мыслительной деятельности у старших дошкольников с задержкой психического развития в дидактических играх. Проанализированы особенности формирования учебно-практической деятельности умственно отсталых младших школьников. Раскрыты научно-теоретические основы организации коррекционной работы по преодолению оптической дисграфии у младших школьников. Определены коррекционная направленность внеклассной физкультурно-оздоровительной работы в специальных школах-интернатах для детей с дефектами зрения, приведены рекомендации к содержанию образования учеников с значительными нарушениями зрения. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|