Вісник Луганського національного педагогічного університету ім. Т.Шевченка / ред.: С. Я. Харченко. - Луганськ, 2008. - 225 с. - (Пед. науки; N 21(160)). - укp. - рус.Проаналізовано інформаційно-комунікаційні технології як засіб підготовки вчителів до наукової професійно-педагогічної комунікації. Описано інноваційну дидактичну технологію підготовки вчителів початкових класів до професійної діяльності. Розкрито теоретичні та методологічні основи застосування навчально-ігрового проектування у вітчизняній педагогіці в історичному аспекті. Розглянуто педагогічну систему діагностики рівня сформованості комунікативної культури школярів. Визначено медіа-освіту як важливий напрямок професійної підготовки вчителів. Висвітлено вплив інформатизації суспільства на сучасну освітню практику. Проанализированы информационно-коммуникационные технологии как средство подготовки учителей к научной профессионально-педагогической коммуникации. Описана инновационная дидактическая технология подготовки учителей начальных классов к профессиональной деятельности. Раскрыты теоретические и методологические основы применения учебно-игрового проектирования в отечественной педагогике в историческом аспекте. Рассмотрена педагогическая система диагностики уровня сформированности коммуникативной культуры школьников. Определено медиа-образование как важное направление профессиональной подготовки учителей. Освещено влияние информатизации общества на современную образовательную практику. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|