Вісник Луганського національного університету ім. Т.Шевченка / ред.: С. Я. Харченко. - Луганськ, 2008. - 189 с. - (Пед. науки; N 23(162)). - укp. - рус.Висвітлено світоглядні проблеми сучасного виховання та роль мистецтва у вихованні особистості, еволюцію концепцій використання мистецтва в системі загальної освіти. Визначено професійну компетентність учителів художньо-естетичних дисциплін, рівень сформованості даної компетентності фахівців з книжкового дизайну у ВНЗ, індивідуальний стиль художньої діяльності як показник фахової підготовки студентів. Описано особливості формування світогляду, ціннісних орієнтирів студентів засобами народного та декоративно-прикладного мистецтва. Проаналізовано музичну освіту як основу професійної майстерності вчителів музики, мистецтво як важливу умову розвитку креативності учителів природничого профілю. Розглянуто питання розвитку творчого потенціалу вчителів у процесі професійної підготовки. Освещены мировоззренческие проблемы современного воспитания и роль искусства в воспитании личности, эволюция концепций использования искусства в системе общего образования. Определены профессиональная компетентность учителей художественно-эстетических дисциплин, уровень сформированности данной компетентности специалистов по книжному дизайну в ВУЗ, индивидуальный стиль художественной деятельности как показатель профессиональной подготовки студентов. Описаны особенности формирования мировоззрения, ценностных ориентиров студентов средствами народного и декоративно-прикладного искусства. Проанализированы музыкальное образование как основа профессионального мастерства учителей музыки, искусство как важное условие развития креативности учителей природоведческого профиля. Рассмотрены вопросы развития творческого потенциала учителей в процессе профессиональной подготовки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|