Вісник Луганського національного університету ім. Т.Шевченка / ред.: С. Я. Харченко. - Луганськ, 2009. - 150 с. - (Пед. науки; N 7(170), ч. 2). - укp. - рус.Описано технологію формування критичного мислення учителів за умов продуктивного освітнього середовища. Розглянуто питання гендерної педагогіки в контексті сучасних педагогічних напрямків, підготовки учителів молодших класів до впровадження інтерактивних методів навчання, професійної підготовки вчителів іноземної мови в контексті компетентнісного підходу. Обгрунтовано доцільність системного підходу в дослідженні процесу розвитку природничого краєзнавства в системі вітчизняної шкільної освіти. Проаналізовано особливості ціннісного сприйняття музичних творів педагогами-музикантами в контексті формування їх професійно-ціннісних орієнтирів. Визначено національну самоідентифікацію як складову формування світогляду педагогів-художників у процесі фахової підготовки. Описана технология формирования критического мышления учителей в условиях продуктивной образовательной среды. Рассмотрены вопросы гендерной педагогики в контексте современных педагогических направлений, подготовки учителей младших классов к внедрению интерактивных методов обучения, профессиональной подготовки учителей иностранного языка в контексте компетентностного подхода. Обоснована целесообразность системного подхода в исследовании процесса развития природоведческого краеведения в системе отечественного школьного образования. Проанализированы особенности ценностного восприятия музыкальных произведений педагогами-музыкантами в контексте формирования их профессионально-ценностных ориентиров. Определена национальная самоидентификация как составляющая формирования мировоззрения педагогов-художников в процессе профессиональной подготовки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|