Вісник Черкаського університету / ред.: А. І. Кузьмінський. - Черкаси, 2008. - 179 с. - (Пед. науки; Вип. 135). - укp.Розглянуто питання акмеологічного моделювання освітнього середовища як умови розвитку особистості учня, удосконалення форм і методів оцінювання у контексті використання кредитно-модульної системи. Наведено характеристику підходів до класифікації методик педагогічної діагностики. Визначено психолого-педагогічні детермінанти ефективного освоєнння вчителями особистісно орієнтованої педагогічної діяльності. Розкрито педагогічні засади тестування студентів ВНЗ. Описано педагогічні технології у фізичному вихованні студентів педагогічних ВНЗ. Рассмотрены вопросы акмеологического моделирования образовательной среды как условия развития личности ученика, усовершенствования форм и методов оценки в контексте использования кредитно-модульной системы. Приведена характеристика подходов к классификации методик педагогической диагностики. Определены психолого-педагогические детерминанты эффективного освоения учителями личностно ориентированной педагогической деятельности. Раскрыты педагогические основы тестирования студентов ВУЗ. Описаны педагогические технологии в физическом воспитании студентов педагогических ВУЗ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|