Вісник Черкаського університету / ред.: А. І. Кузьмінський. - Черкаси, 2009. - 203 с. - (Пед. науки; Вип. 144). - укp.Розглянуто питання застосування математико-статистичних методів у соціально-педагогічних дослідженнях. Висвітлено теоретичні аспекти діяльності соціальних педагогів з формування здорового способу життя підлітків, технологічний аспект процесу формування їх професійно-педагогічної компетентності. Описано соціально-педагогічні технології адаптації студентів з особливими потребами в процесі інтегративного навчання, технологію роботи соціальних педагогів з дезадаптованими підлітками. Викладено інноваційні підходи щодо вдосконалення процесу підготовки соціальних педагогів за умов навчання у ВНЗ. Проаналізовано роль педагогічних технологій у процесі формування валеологічної грамотності соціальних педагогів. Рассмотрены вопросы применения математико-статистических методов в социально-педагогических исследованиях. Освещены теоретические аспекты деятельности социальных педагогов по формированию здорового образа жизни подростков, технологический аспект процесса формирования их профессионально-педагогической компетентности. Описаны социально-педагогические технологии адаптации студентов с особенными потребностями в процессе интегративного обучения, технология работы социальных педагогов с дезадаптированными подростками. Изложены инновационные подходы по усовершенствованию процесса подготовки социальных педагогов в условиях обучения в ВУЗ. Проанализирована роль педагогических технологий в процессе формирования валеологической грамотности социальных педагогов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 я54(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|