Вісник Черкаського університету / ред.: А. І. Кузьмінський. - Черкаси, 2009. - 163 с. - (Пед. науки; Вип. 145). - укp.Розглянуто питання реалізації особистісно орієнтованого підходу у процесі навчання іноземної мови. Визначено складові професійної компетентності вчителів у контексті компетентнісного підходу в освіті, проаналізовано роль даного підходу до підготовки вчителів для інформаційного суспільства. Описано варіативні моделі загальноосвітніх навчальних закладів за умов модернізації освітньої мережі у сільській місцевості. Розкрито теоретичні аспекти формування професіоналізму викладачів педагогіки. Проведено моніторинг ефективності організації самостійної навчальної діяльності студентів педагогічних ВНЗ. Рассмотрены вопросы реализации личностно ориентированного подхода в процессе обучения иностранного языка. Определены составляющие профессиональной компетентности учителей в контексте компетентностного подхода в образовании, проанализирована роль данного подхода к подготовке учителей для информационного общества. Описаны вариативные модели общеобразовательных учебных заведений в условиях модернизации образовательной сети в сельской местности. Раскрыты теоретические аспекты формирования профессионализма преподавателей педагогики. Проведен мониторинг эффективности организации самостоятельной учебной деятельности студентов педагогических ВУЗ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4Укр)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|