Вісник Черкаського університету / ред.: А. І. Кузьмінський. - Черкаси, 2009. - 160 с. - (Пед. науки; Вип. 148). - укp.Проаналізовано професійно-креативне середовище ВНЗ як передумову підвищення якості підготовки фахівців. Визначено особистісну спрямованість педагогічної підготовки вчителів як важливу умову формування умінь професійної самоорганізації, особистісно орієнтовану освіту як чинник формування особистості фахівця у ВНЗ. Викладено концепцію особистості вчителя у педагогічних системах В. Сухомлинського і К. Денека. Описано моделі підготовки вчителів початкових класів у ВНЗ України. Розглянуто питання формування професійно-технологічної компетентності у соціальних педагогів. Висвітлено роль викладача ВНЗ у формуванні професіоналізму психологів. Проанализирована профессионально-креативная среда ВУЗ как предпосылка повышения качества подготовки специалистов. Определены личностная направленность педагогической подготовки учителей как важное условие формирования умений профессиональной самоорганизации, личностно ориентированное образование как фактор формирования личности специалиста в ВУЗ. Представлена концепция личности учителя в педагогических системах В. Сухомлинского и К. Денека. Описаны модели подготовки учителей начальных классов в ВУЗ Украины. Рассмотрены вопросы формирования профессионально-технологической компетентности у социальных педагогов. Освещена роль преподавателя ВУЗ в формировании профессионализма психологов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4Укр)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|