Вісник Черкаського університету / ред.: А. І. Кузьмінський. - Черкаси, 2009. - 176 с. - (Пед. науки; Вип. 155). - укp.Висвітлено дидактичні умови здійснення наступності в математичній освіті учнів шкіл і студентів ВНЗ економічного профілю. Проаналізовано організацію самостійної роботи студентів-аграріїв під час вивчення елементів математичної статистики. Визначено спрямованість навчання математики на активізацію пізнавальної діяльності учнів-гуманітаріїв, професійну компетентність фахівців у галузі інформаційних технологій. Описано особливості викладання математики з використанням електронної системи зворотного зв'язку з аудиторією. Розглянуто проблему організації позааудиторної роботи у закладах освіти. Освещены дидактические условия осуществления преемственности в математическом образовании учеников школ и студентов ВУЗ экономического профиля. Проанализирована организация самостоятельной работы студентов-аграриев при изучении элементов математической статистики. Определены направленность обучения математике на активизацию познавательной деятельности учеников-гуманитариев, профессиональная компетентность специалистов в области информационных технологий. Описаны особенности преподавания математики с использованием электронной системы обратной связи с аудиторией. Рассмотрена проблема организации внеаудиторной работы в образовательных заведениях. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4УКР)3 + В1 р21-32
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|