РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000110804<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гуманізація навчально-виховного процесу : наук.-метод. зб. Вип. 45 / ред.: В. І. Сипченко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2008. - 387 с. - укp.

Викладено концептуальні основи модернізації системи підготовки учителів початкових шкіл, розглянуто питання впровадження інтерактивних технологій мистецької та неперервної післядипломної освіти у їх підготовку. Визначено аксіологічну складову системи підготовки вчителів до професійної діяльності, рівні їх професійної компетентності як передумову створення програми саморозвитку та вдосконалення педагогічного процесу. Висвітлено результати ретроспективно-прогностичних досліджень провідних компонентів у формуванні професійної компетентності педагогів. Описано технології діагностики контрольно-оцінних умінь учнів початкових шкіл, методи взаємозв'язаного навчання усного та писемного мовлення молодших школярів. Наведено системні характеристики наступності між дошкільною, початковою й основною освітніми ланками. Проаналізовано педагогічну майстерність учителя в контексті ефективної пропедевтичної роботи з підлітками.

Изложены концептуальные основы модернизации системы подготовки учителей начальных школ, рассмотрены вопросы внедрения интерактивных технологий художественного и непрерывного последипломного образования в их подготовку. Определены аксиологическая составляющая системы подготовки учителей к профессиональной деятельности, уровни их профессиональной компетентности как предпосылка создания программы саморазвития и усовершенствования педагогического процесса. Освещены результаты ретроспективно-прогностических исследований ведущих компонентов в формировании профессиональной компетентности педагогов. Описаны технологии диагностики контрольно-оценочных умений учеников начальных школ, методы взаимосвязанного обучения устной и письменной речи младших школьников. Даны системные характеристики преемственности между дошкольной, школьной и основной образовательными звеньями. Проанализировано педагогическое мастерство учителя в контексте эффективной пропедевтической работы с подростками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського