РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000111149<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Досвід та проблеми країн Європи (Великобританії, Німеччини, Франції, Іспанії, України) з реалізації ідей Болонської конвенції : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 1 черв. 2006 р., Біла Церква. Ч. 1 / ред.: М. М. Барановський; Білоцерк. держ. аграр. ун-т, Ін-т європ. інтегр. - Біла Церква, 2007. - 150 c. - англ.

Висвітлено вітчизняний і зарубіжний досвід управління процесом реалізації положень Болонської конвенції. Показано значення міжнародного співробітництва ВНЗ України та країн Європи у підвищенні якості підготовки фахівців. Проаналізовано структурні зміни у системі вищої освіти Іспанії у зв'язку з євроінтеграційною політикою на прикладі аграрної інженерії. Досліджено сучасний стан розвитку системи військової освіти в Україні у контексті реалізації ідей Болонської конвенції. Розроблено принципи організації навчального процесу за кредитно-модульною системою під час підготовки фахівців напряму 1 302 - зооінженерія за умов педагогічного експерименту. Висвітлено нові підходи щодо стандартів навчання у Польщі, визначено місце недержавного сектору у системі польської вищої освіти. Охарактеризовано стан заочної освіти та розглянуто деякі аспекти входження України у європейський освітній простір. Досліджено досвід реалізації положень Болонської конвенції у Кіровоградському національному технічному університеті. Проведено моделювання впливу Болонської декларації на процеси державотворення в Україні. Розглянуто питання методичного забезпечення організації навчання студентів на засадах кредитно-модульного підходу. Наведено результати порівняльного аналізу змісту підготовки фахівців-аграрників у системі вищої освіти США й України. Визначено ефективність впливу організаційних форм надання додаткових освітніх послуг на рівень успішності обдарованих студентів.

Освещен отечественный и зарубежный опыт управления процессом реализации положений Болонской конвенции. Показано значение международного сотрудничества ВУЗ Украины и стран Европы в повышении качества подготовки специалистов. Проанализированы структурные изменения в системе высшего образования Испании в связи с евроинтеграционной политикой на примере аграрной инженерии. Охарактеризовано современное состояние развития военного образования в Украине в контексте реализации идей Болонской конвенции. Разработаны принципы организации учебного процесса на основе кредитно-модульной системы при подготовке специалистов направления 1 302 - зооинженерия в условиях педагогичекого эксперимента. Овещены новые подходы к стандартам обучения в Польше, определено место негосударственного сектора в системе польского высшего образования. Охарактеризовано состояние заочного образования и рассмотрены некоторые аспекты вхождения Украины в европейское образовательное пространство. Исследован опыт реализации положений Болонской конвенции в Кировоградском национальном техническом университете. Проведено моделирование влияния Болонской декларации на государствообразовательные процессы в Украине. Рассмотрены вопросы методического обеспечения организации обучения студентов на основе кредитно-модульного подхода. Изложены результаты сравнительного анализа содержания подготовки специалистов в системе высшего образования США и Украины. Определена эффективность влияния организационных форм предоставления дополнительных образовательных услуг на успеваемость одаренных студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4) я431(0) + Ч484(4УКР) я431(0) + Ч481.290 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: С10679/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського