Досвід та проблеми країн Європи (Великобританії, Німеччини, Франції, Іспанії, України) з реалізації ідей Болонської конвенції : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 1 черв. 2006 р., Біла Церква. Ч. 1 / ред.: М. М. Барановський; Білоцерк. держ. аграр. ун-т, Ін-т європ. інтегр. - Біла Церква, 2007. - 150 c. - англ.Висвітлено вітчизняний і зарубіжний досвід управління процесом реалізації положень Болонської конвенції. Показано значення міжнародного співробітництва ВНЗ України та країн Європи у підвищенні якості підготовки фахівців. Проаналізовано структурні зміни у системі вищої освіти Іспанії у зв'язку з євроінтеграційною політикою на прикладі аграрної інженерії. Досліджено сучасний стан розвитку системи військової освіти в Україні у контексті реалізації ідей Болонської конвенції. Розроблено принципи організації навчального процесу за кредитно-модульною системою під час підготовки фахівців напряму 1 302 - зооінженерія за умов педагогічного експерименту. Висвітлено нові підходи щодо стандартів навчання у Польщі, визначено місце недержавного сектору у системі польської вищої освіти. Охарактеризовано стан заочної освіти та розглянуто деякі аспекти входження України у європейський освітній простір. Досліджено досвід реалізації положень Болонської конвенції у Кіровоградському національному технічному університеті. Проведено моделювання впливу Болонської декларації на процеси державотворення в Україні. Розглянуто питання методичного забезпечення організації навчання студентів на засадах кредитно-модульного підходу. Наведено результати порівняльного аналізу змісту підготовки фахівців-аграрників у системі вищої освіти США й України. Визначено ефективність впливу організаційних форм надання додаткових освітніх послуг на рівень успішності обдарованих студентів. Освещен отечественный и зарубежный опыт управления процессом реализации положений Болонской конвенции. Показано значение международного сотрудничества ВУЗ Украины и стран Европы в повышении качества подготовки специалистов. Проанализированы структурные изменения в системе высшего образования Испании в связи с евроинтеграционной политикой на примере аграрной инженерии. Охарактеризовано современное состояние развития военного образования в Украине в контексте реализации идей Болонской конвенции. Разработаны принципы организации учебного процесса на основе кредитно-модульной системы при подготовке специалистов направления 1 302 - зооинженерия в условиях педагогичекого эксперимента. Овещены новые подходы к стандартам обучения в Польше, определено место негосударственного сектора в системе польского высшего образования. Охарактеризовано состояние заочного образования и рассмотрены некоторые аспекты вхождения Украины в европейское образовательное пространство. Исследован опыт реализации положений Болонской конвенции в Кировоградском национальном техническом университете. Проведено моделирование влияния Болонской декларации на государствообразовательные процессы в Украине. Рассмотрены вопросы методического обеспечения организации обучения студентов на основе кредитно-модульного подхода. Изложены результаты сравнительного анализа содержания подготовки специалистов в системе высшего образования США и Украины. Определена эффективность влияния организационных форм предоставления дополнительных образовательных услуг на успеваемость одаренных студентов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4) я431(0) + Ч484(4УКР) я431(0) + Ч481.290 я431(0)
Рубрики:
Шифр НБУВ: С10679/1 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|