Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". N 5 / ред.: О. А. Гавриш. - К., 2008. - 404 с. - укp.Проаналізовано роль корпорацій у зміні структурно-функціональних зв'язків сучасної економіки в політекономічному аспекті. Висвітлено еволюцію та напрями розвитку механізмів економічного управління та регулювання, відображення економічної діяльності суспільства в теоріях індустріалізму та постіндустріалізму. Описано особливості договірного регулювання оплати праці в національній економіці, глобалізаційні процеси у контексті безпечного національного розвитку. Розкрито методичні аспекти підвищення ефективності вибору оптимального варіанту оподаткування малих підприємств. Розглянуто питання вдосконалення діяльності бізнес-асоціацій як невід'ємної складової інфраструктури підтримки підприємств малого бізнесу. Визначено ефективність управління державними унітарними підприємствами. Висвітлено проблеми реструктуризації підприємств вугільної промисловості України, роль маркетингу та маркетингових досліджень в системі управління підприємствами, шляхи удосконалення їх маркетингової діяльності на міжнародному ринку. Проанализирована роль корпораций в изменении структурно-функциональных связей современной экономики в политэкономическом аспекте. Освещены эволюция и направления развития механизмов экономического управления и регулирования, отражение экономической деятельности общества в теориях индустриализма и постиндустриализма. Описаны особенности договорного регулирования оплаты труда в национальной экономике, глобализационные процессы в контексте безопасного национального развития. Раскрыты методические аспекты повышения эффективности выбора оптимального варианта налогообложения малых предприятий. Рассмотрены вопросы усовершенствования деятельности бизнес-ассоциаций как неотъемлемой составляющей инфраструктуры поддержки предприятий малого бизнеса. Определена эффективность управления государственными унитарными предприятиями. Освещены проблемы реструктуризации предприятий угольной промышленности Украины, роль маркетинга и маркетинговых исследований в системе управления предприятиями, пути усовершенствования их маркетинговой деятельности на международном рынке. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР) я54
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|