Економічний простір : зб. наук. пр. N 14 / ред.: Ю. В. Орловська; Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт., Придніпр. наук.-освіт. ін-т інновац. технологій в буд-ві. - Д., 2008. - 231 с. - укp.Розглянуто питання підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємств України на основі використання інноваційного продукту. Висвітлено проблемні аспекти діяльності міжнародних організацій за умов глобалізації, розвиток міжнародного бізнесу та транснаціональних компаній в країні. Проаналізовано роль нової економічної парадигми у розвитку теорії маркетингу. Визначено ефективність маркетингових досліджень у підвищенні конкурентоспроможності підприємств. Рассмотрены вопросы повышения международной конкурентоспособности предприятий Украины на основе использования инновационного продукта. Освещены проблемные аспекты деятельности международных организаций в условиях глобализации, развитие международного бизнеса и транснациональных компаний в стране. Проанализирована роль новой экономической парадигмы в развитии теории маркетинга. Определена эффективность маркетинговых исследований в повышении конкурентоспособности предприятий. Індекс рубрикатора НБУВ: У.я54(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73447 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|