Левченко Т. І. Європейська освіта: конвергенція та дивергенція : монографія / Т. І. Левченко. - Вінниця : Нова кн., 2007. - 655 c. - Бібліогр.: с. 620-653. - укp.На підставі узагальнення перекладів з англійської, французької, іспанської, німецької мов з проблем освіти у різних європейських країнах проведено порівняльний аналіз спільних принципів, підходів, теорій, концепцій, моделей керування, цінностей, національної специфіки в організації середньої, професійної та вищої освіти у Франції, Німеччині, Іспанії та Великобританії. Висвітлено напрями європейської освітянської інтеграції. Проаналізовано вплив історичних, культурних, дидактичних чинників на розвиток освіти Іспанії та Великобританії. Показано місце Франції у європейському просторі освіти. На основе обобщения переводов на английском, немецком, французском, испанском языках по проблемам образования в различных европейских странах проведен сравнительный анализ общих принципов, подходов, теорий, концепций, моделей управления, ценностей, национальной специфики в организации среднего, профессионального и высшего образования во Франции, Германии, Великобритании и Испании. Освещены направления европейской образовательной интеграции. Проанализировано влияние исторических, культурных, дидактических факторов на развитие образования Испании и Великобритании. Показано место Франции в европейском пространстве образования. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА708969 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|