РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000111792<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Смульсон М. Л. 
Застосування телекомунікаційних засобів у навчальному процесі: психолого-педагогічні аспекти : навч.-метод. посіб. / М. Л. Смульсон, Н. М. Бугайова, В. В. Депутат, П. П. Дітюк, М. І. Жалдак, Ю. М. Ільїна; АПН України, Ін-т психології ім. Г.С.Костюка, Лаб. нов. інформ. технологій навч. - К. : Пед. думка, 2008. - 254 c. - Бібліогр.: с. 233-240. - укp.

Висвітлено актуальні питання підготовки сучасного вчителя до діяльності у віртуальному освітньому просторі з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Проаналізовано проблеми підвищення професійної кваліфікації вчителів у сучасному інформаційному суспільстві, визначено умови ефективного застосування освітянами телекомунікаційних засобів. Описано форми організації інформації в телекомунікаційних середовищах. Розкрито теоретико-методологічні засади дистанційного навчання, зокрема, особливості діалогу, групової роботи та побудови профілю учня. Обгрунтовано рекомендації щодо використання тренінгового принципу інтерактивності в інформаційно-комунікаційних технологіях. Наведено загальну характеристику тренінгу як форми навчання, розроблено класифікацію тренінгових підходів. Розглянуто потенційні ризики використання телекомунікаційних технологій у навчальному процесі, зокрема, психологічні проблеми інтернет-адикції та споріднені нехімічні залежності, до яких схильна сучасна молодь.

Освещены актуальные вопросы подготовки современного учителя к деятельности в виртуальном образовательном пространстве с использованием информационно-коммуникационных технологий. Проанализированы проблемы повышения профессиональной квалификации учителей в современном информационном обществе, определены условия эффективного применения работниками образовательной сферы телекоммуникационных средств. Описаны формы организации информации в телекоммуникационных средах. Раскрыты теоретико-методологические основы дистанционного обучения, в частности, особенности диалога, групповой работы и формирования профиля ученика. Обоснованы рекомендации по использованию тренингового принципа интерактивности в информационно-коммуникационных технологиях. Дана общая характеристика тренинга как формы обучения, разработана классификация тренинговых подходов. Рассмотрены потенциальные риски использования телекоммуникационных технологий в учебном процессе, в частности, психологические проблемы интернет-адикции и родственные нехимические зависимости, к которым склонна современная молодежь.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 р + Ю984.030.2-975 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711237 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського