РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000111832<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Збірник наукових праць / ред.: М. Т. Мартинюк; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2006. - 223 c. - укp.

Висвітлено актуальні питання професійної підготовки майбутніх вчителів фізики у ВНЗ та її викладання у загальноосвітній школі. Наведено рекомендації щодо застосування тренувальних винахідницьких задач для розвитку в учнів уміння висувати й обгрунтовувати ідеї можливих способів розв'язання експериментальних задач. Розкрито роль цілезорієнтованої позааудиторної діяльності як важливого засобу формування професійної компенетності майбутнього учителя. Розроблено технологічні механізми профілактики стресових ситуацій у навчанні фізики, обгрунтовано шляхи підвищення рівня пізнавальної активності учнів. Проаналізовано особливості реалізації дидактичних принципів навчання фізики за сучасних умов реформування фізичної освіти. Обгрунтовано можливості використання комп'ютерних демонстраційних моделей з метою формування фізичних понять під час вивчення кінематики. Розкрито сутність технологічності як принципу організації навчального матеріалу у підручниках з фізики для загальноосвітніх навчальних закладів. Розроблено навчальні комп'ютерні програми для вивчення шкільної радіоелектронної апаратури за допомогою файлів у форматі html. Обгрунтовано зміст, структуру та шляхи формування проектної діяльності учня у процесі вивчення фізики. Проаналізовано проблеми психолого-педагогічної класифікації творчих здібностей особистості учня. Висвітлено сучасний стан і перспективи розвитку дистанційного навчання фізики в Україні.

Освещены актуальные вопросы профессиональной подготовки будущих учителей физики в ВУЗ и преподавания данной дисциплины в общеобразовательной школе. Даны рекомендации по применению тренировочных изобретательских задач для развития у учащихся умения разрабатывать и обосновывать идеи возможных способов решения экспериментальных задач. Раскрыта роль целеориентировочной внеаудиторной деятельности как важного средства формирования профессиональной компетентности будущего учителя. Разработаны технологические механизмы профилактики стрессовых ситуаций в обучении физики, обоснованы пути повышения уровня познавательной активности учащихся. Проанализированы особенности реализации дидактических принципов обучения физики в современных условиях реформирования физического образования. Обоснованы возможности использования компьютерных демонстрационных моделей с целью формирования физических понятий при изучении кинематики. Раскрыта сущность технологичности как принципа организации учебного материла в учебниках по физики для общеобразовательных учебных заведений. Разработаны учебные компьютерные программы для изучения школьной радиоэлектронной аппаратуры с помощью файлов в фомате html. Раскрыты содержание, структура и пути формирования проектной деятельности ученика в процессе изучения физики. Проанализированы проблемы психолого-педагогической классификации творческих способностей личности учащегося. Освещено современное состояние и перспективы развития дистанционного обучения физики в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717769 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського