РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000112242<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Азарян О. М. 
Інноваційний потенціал торгової марки підприємства : монографія / О. М. Азарян, Л. А. Радкевич, О. В. Кужилєва; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк : Вебер, Донец. філ., 2009. - 169 c. - Бібліогр.: 155 назв. - укp.

Розглянуто питання розробки теоретико-методичних засад формування інноваційного потенціалу (ІП) торгових марок (ТМ) підприємств ринку кондитерських виробів на базі удосконалення методів сегментації та теорії архетипів. Сформовано системний підхід до створення ІП ТМ підприємств згідно з тенденціями розвитку ринку, формування його структури та ємності, визначення сприйняття та очікувань споживачів продукції. Викладено методичний підхід до побудови консенсусних карт як основ започаткування створення ІП ТМ та сегментації ринку інноваційних товарів. Описано технологію побудови ІП та висвітлено методичний підхід до формування системи його інформаційного забезпечення. Визначено механізм та показники комплексної оцінки ІП ТМ підприємств кондитерської галузі на підставі застосування психологічних прийомів та розрахункового індексного методу.

Рассмотрены вопросы разработки теоретико-методических основ формирования инновационного потенциала (ИП) торговых марок (ТМ) предприятий рынка кондитерских изделий на базе усовершенствования методов сегментации и теории архетипов. Сформирован системный подход к создания ИП ТМ предприятий в соответствии с тенденциями развития рынка, формирования его структуры и ёмкости, определения восприятия и ожиданий потребителей продукции. Освещен методический подход к построению консенсусных карт как основ начала создания ИП ТМ и сегментации рынка инновационных товаров. Описана технология построения ИП и освещен методический подход к формированию системы его информационного обеспечения. Определены механизм и показатели комплексной оценки ИП ТМ предприятий кондитерской отрасли на основании применения психологических приемов и расчётного индексного метода.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)306.751.71-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714155 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського