РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000112378<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Оксанич А. П. 
Інформаційні системи і технології маркетингу : навч.-практ. посіб. / А. П. Оксанич, В. Р. Петренко, О. П. Костенко. - К. : Професіонал, 2008. - 320 c. - укp.

Наведено характеристику маркетингової інформації, розроблено її класифікацію. Обгрунтовано необхідність автоматизації інформаційних процесів, визначено сучасні тенденції використання інформаційних технологій в управлінні маркетингом. Розглянуто функціональну структуру, технічне, інформаційне та програмне забезпечення типової маркетингової інформаційної системи (МІС). Охарактеризовано основні види інформаційних технологій маркетингу, наведено статистичні методи аналізу маркетингової інформації, описано механізми реалізації маркетингових моделей. Розкрито можливості застосування засобів комп'ютерної комунікації для розв'язання задач маркетингу, зроблено огляд сучасних систем і пакетів програм, які використовуються з даною метою. Встановлено призначення й особливості функціонування інформаційної системи "ПАРУС - МЕНЕДЖМЕНТ і Маркетинг". Розроблено методику створення бізнес-плану з використанням комп'ютерних технологій. Обгрунтовано рекомендації щодо їх застосування у процесі організації маркетингових досліджень. Розглянуто технологію проектування інформаційних систем, висвітлено питання практичного застосування МІС у процесі управління маркетинговою стратегією підприємства.

Дана характеристика маркетинговой информации, разработана ее классификация. Обоснована необходимость автоматизации информационных процессов, определены современные тенденции использования информационных технологий в управлении маркетингом. Рассмотрена функциональная структура, техническое, информационное и программное обеспечение типовой маркетинговой информационной системы (МИС). Охарактеризованы основные виды информационных технологий маркетинга, приведены статистические методы анализа маркетинговой информации, описаны механизмы реализации маркетинговых моделей. Раскрыты возможности использования средств компьютерной коммуникации для решения задач маркетинга, проведен обзор современных систем и пакетов программ, используемых с данной целью. Установлено назначение и особенности функционирования информационной системы "ПАРУС - МЕНЕДЖМЕНТ и Маркетинг". Разработана методика создания бизнесс-плана на базе компьютерных технологий. Обоснованы рекомендации по их использованию в процессе организации маркетинговых исследований. Рассмотрена технология проектирования информационных систем, освещены вопросы практического применения МИС в процессе управления маркетинговой стратегией предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 ф12 я73 + У9(4УКР)211.1 ф12 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711400 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського