Історико-педагогічні студії / ред.: Н. М. Дем'яненко; Ін-т соціол., психології та упр. - К., 2008. - 239 с. - (Наук. часоп. Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова; Вип. 2). - укp.Проаналізовано вплив інформаційних революцій на систему освіти в історичному аспекті. Розглянуто питання теоретичної професійно-педагогічної підготовки вчителів в автономних педагогічних ВНЗ України другої половини ХІХ - початку ХХ ст. Описано особливості психолого-педагогічної підготовки в учительських інститутах України початку ХХ ст. Висвітлено організацію та зміст педагогічної практики в позашкільних навчально-виховних закладах комплексу Київського педагогічного інституту в 1907 - 1920 рр. Викладено наукові підходи до обгрунтування професійно-педагогічної підготовки вчителів іноземної мови в Україні в 1920 - 1930 рр. Проанализировано влияние информационных революций на систему образования в историческом аспекте. Рассмотрены вопросы теоретической профессионально-педагогической подготовки учителей в автономных педагогических ВУЗ Украины второй половины ХІХ - начала ХХ ст. Описаны особенности психолого-педагогической подготовки в учительских институтах Украины начала ХХ ст. Освещены организация и содержание педагогической практики во внешкольных учебно-воспитательных заведениях комплекса Киевского педагогического института в 1907 - 1920 гг. Изложены научные подходы к обоснованию профессионально-педагогической подготовки учителей иностранного языка в Украине в 1920 - 1930 гг. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)я54
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73284 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|