Історія, теорія та практика музично-естетичного виховання : матеріали всеукр. наук.-практ. семінару / ред.: С. Я. Дацюк; Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. І.Франка, Муз.-пед. ф-т. - Дрогобич : Посвіт, 2007. - 128 c. - укp.Висвітлено проблеми історії, теорії та практики музично-естетичного виховання в Україні та за кордоном. Розглянуто музичну освіту у початкових школах південно-західної Волині початку ХХ ст., ритм як сегмент музичної підготовки піаністів-початківців, музикотерапію як важливий засіб розвитку валеологічної культури особистості. Охарактеризовано постать видатного українського диригента Я. Вощака. Розкрито роль професійної діяльності вчителя музики у становленні особистості школяра. Проаналізовано особливості формування виховного ідеалу співаків хору "Дударик", показано історичні витоки угорської музично-педагогічної концепції. Увагу приділено фольклорній пісенній традиції у музичному вихованні школярів. Освещены проблемы истории, теории и практики музыкально-эстетического воспитания в Украине и за рубежом. Рассмотрены музыкальное образование в начальных школах северо-западной Волыни начала ХХ в., ритм как сегмент музыкальной подготовки пианистов-новичков, музыкотерапия как важное средство развития валеологической культуры личности. Охарактеризована личность известного украинского дирижера Я. Вощака. Раскрыта роль профессиональной деятельности учителя музыки в становлении личности школьника. Проанализированы особенности формирования воспитательного идеала певцов хора "Дударик", показаны исторические истоки венгерской музыкально-педагогической концепции. Внимание уделено фольклорной песенной традиции в музыкальном воспитании школьников. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310я431(4УКР) + Ч421.355.23 я431(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА717659 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|