Компетентнісно орієнтована освіта: досвід, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 5 - 6 листоп. 2008 р., Київ - Донецьк. Т. 3 / ред.: О. В. Сухомлинська; Ун-т менедж. освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти, Упр. освіти і науки Донец. облдержадмін., Донец. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Донецьк : Каштан, 2008. - 402 c. - укp.Досліджено питання розвитку життєвої компетентності дітей з особливими освітніми потребами. Описано систему роботи відділу спеціальної освіти щодо проблеми реформування компетентно спрямованого спеціального навчального закладу інноваційного типу. Проаналізовано проблеми формування життєвих орієнтацій відносно міжособистісних стосунків в учнів старших класів допоміжної школи. Розглянуто особливості використання в управлінській діяльності методу проектних технологій щодо формування професійної компетентності педагога-дефектолога. Висвітлено досвід методичного об'єднання вчителів трудового навчання з розробки та впровадження дидактичних підходів і технологій щодо формування професійно-трудової компетентності учнів з вадами розвитку. Розглянуто інноваційні ідеї компетентнісно орієнтованої виховної системи. Запропоновано технології формування екологічної компетентності школярів, розглянуто природу та типологічні особливості дитячої творчості. Розкрито значення учнівського самоврядування як одного з факторів формування компетентнісно спрямованої особистості. Проаналізовано соціально-психологічні проблеми виникнення та подолання криз особистості в сучасному освітянському просторі у компетентнісно орієнтованому аспекті. Досліджено морально-духовні аспекти професійної діяльності педагога у процесі вирішення складних виховних ситуацій. Рассмотрены вопросы развития жизненной кометентности детей с особенными образовательными потребностями. Описана система работы отдела специального образования по проблеме реформирования компетентно направленного специального учебного заведения инновационного типа. Проанализированы проблемы формирования жизненных ориентаций относительно межличностных отношений в учащихся старших классов вспомогательной школы. Рассмотрены особенности использования в управленческой деятельности метода проектных технологий с целью формирования профессиональной компетентности педагога-дефектолога. Освещен опыт методического объединения учителей трудового обучения по разработке и внедрению дидактических подходов и технологий по формированию профессионально-трудовой компетентности учащихся с дефектами развития. Рассмотрены инновационные идеи компетентностно ориентированной воспитательной системы. Разработаны технологии формирования экологической комптентности школьников, раскрыты природа и типологические особенности детского творчества. Показано значение школьного самоуправления как одного из факторов формирования комптентносто направленной личности. Проанализированы социально-психологические проблемы возникновения и преодоления кризисов личности в современном образовательном пространстве в компетентносно ориентированном аспекте. Исследованы морально-духовные аспекты профессиональной деятельности педагога в процессе решения сложных воспитательных ситуаций. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч43 я431(0) + Ч421 я431(0) + Ю9 я431(0)
Рубрики:
Шифр НБУВ: В351289/3 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|