РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000112780<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Компетентнісно орієнтована освіта: досвід, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 5 - 6 листоп. 2008 р., Київ - Донецьк. Т. 2 / ред.: О. В. Сухомлинська; Ун-т менедж. освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти, Упр. освіти і науки Донец. облдержадмін., Донец. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Донецьк : Каштан, 2008. - 448 c. - укp.

Висвітлено питання забезпечення управління компетентнісно орієнтованою освітою. Розкрито роль комплексної цільової програми як важливої умови формування успішної особистості. Висвітлено перспективи здійснення моніторингу рівня розвитку ключових життєвих компетентностей на підставі використання діагностично-проектуючого комп'ютерного комплексу "Універсал". Розроблено моделі організації шкіл сприяння здоров'ю. Проаналізовано актуальні проблеми розвитку професійної компетентності педагога у системі неперервної освіти. Розглянуто теоретико-методичні аспекти формування інформаційно-технологічної компетентності студентів. Досліджено зарубіжний досвід організації системи освіти (на прикладі Німеччини). Розроблено методику комплексної діагностики компетентності педагога. Розкрито питання формування психологічної компетентності вчителів початкових класів у процесі підготовки та перепідготовки до професійної діяльності. Показано специфіку реалізації компетентнісно орієнтованого підходу за умов інноваційного освітнього середовища. Проаналізовано особливості вивчення математики у профільних класах сучасної школи. Запропоновано модель психолого-педагогічного супроводу професійно-особистісного самовизначення особистості. Розкрито значення професійних орієнтацій у системі життєвих стратегій старшокласників.

Освещены вопросы обеспечения управления компетентносно ориентированным образованием. Раскрыта роль комплексной целевой программы как важного условия формирования успешной личности. Освещены перспективы осуществления мониторинга уровня развития ключевых жизненных компетентностей на основе использования диагностически-проектирующего компьютерного комплекса "Универсал". Разработаны модели организации школ способствования здоровью. Проанализированы актуальные проблемы развития профессиональной компетентности педагога в системе непрерывного образования. Рассмотрены теоретико-методические аспекты формирования информационно-технологической компетентности студентов. Исследован зарубежный опыт организации системы образования (на примере Германии). Разработана методика комплексной диагностики компетентности педагога. Раскрыты вопросы формирования психологической компетентности учителей начальных классов в процессе подготовки и переподготовки к профессиональной деятельности. Показана специфика реализации компетентносно ориентированного подхода в условиях инновационной образовательной среды. Проанализированы особенности изучения математики в профильных классах современной школы. Разработана модель психолого-педагогического сопровождения профессионально-личностного самоопределения личности. Раскрыто значение профессиональных ориентаций в системе жизненных стратегий старшеклассников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351289/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського