РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000112781<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Компетентнісно орієнтована освіта: досвід, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 5 - 6 листоп. 2008 р., Київ - Донецьк. Т. 1 / ред.: О. В. Сухомлинська; Ун-т менедж. освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти, Упр. освіти і науки Донец. облдержадмін., Донец. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Донецьк : Каштан, 2008. - 468 c. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні питання впровадження компетентнісно орієнтованого підходу у контексті підвищення якості освіти. Обгрунтовано необхідність розробки системи психолого-педагогічних засобів стимулювання творчої компетентності молодших школярів. Проаналізовано динаміку розвитку здібностей до словесної творчості у шкільному віці. Висвітлено перспективи впровадження зовнішнього незалежного оцінювання. Запропоновано засоби формування пізнавальної компетенції у молодших підлітків. Охарактеризовано складові компетентнісно-орієнтованого навчання у творчому освітньо-виховному середовищі закладу гуманітарного профілю. Обгрунтовано шляхи формування творчої компетентності учнів на уроках української мови. Наведено характеристику проектного методу як технології компетентнісно орієнтованої освіти. Розкрито можливості курсу іноземної мови у формуванні загальнокультурної компетентності. Розроблено алгоритм роботи з дітьми, що мають високі потенційні навчальні можливості. Визначено компетентнісний потенціал проектної діяльності. Запропоновано концепцію екологічної освіти школярів, показано роль проектних технологій у реалізації компетентнісного підходу у навчанні географії. Розкрито значення взаємонавчання на уроках математики як найважливішого чинника розвитку ключових компетентностей школярів.

Рассмотрены теоретические и практические вопросы внедрения компетентносно ориентированного подхода в контексте повышения качества образования. Обоснована необходимость разработки системы психолого-педагогических средств стимулирования творческой компетентности младших школьников. Проанализирована динамика развития способностей к словесному творчеству в школьном возрасте. Освещены перспективы внедрения внешнего независимого оценивания. Разработаны средства формирования познавательной компетенции у младших подростков. Охарактеризованы составляющие комптентностно-ориентированного обучения в творческой образовательно-воспитательной среде заведения гуманитарного профиля. Обоснованы пути формирования творческой компетентности учащихся на уроках украинского языка. Дана характеристика проектного метода как технологии кометентносно ориентированного образования. Раскрыты возможности курса иностранного языка в формировании общекультурной компетентности. Разработан алгоритм работы с детьми, имеющими высокие потенциальные возможности в обучении. Определен компетентностный потенциал проектной деятельности. Изложена концепция экологического образования школьников, показана роль проектных технологий в реализации компетентносного подхода в обучении географии. Раскрыто значение взаимообучения на уроках математики как наиболее важного фактора развития ключевых компетентностей школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351289/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського