Азарян О. М. Комплекс маркетингу на міжнародному ринку туристичних послуг : монографія / О. М. Азарян, І. В. Ілієв, О. А. Іщенко, Н. Л. Жукова, Г. О. Ворошилова; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2008. - 146 c. - Бібліогр.: с. 134-137. - укp.Розглянуто питання аналізу комплексу маркетингу на міжнародному ринку туристичних послуг. Розкрито методичні підходи до удосконалення процесу маркетингової діяльності на підприємствах туристичної галузі за умов трансформації ринкової економіки. Комплексно проаналізовано ринок туристичних послуг (на прикладі Болгарії), національний і зарубіжний досвід сертифікації й управління якістю туристичних, готельних послуг. Наведено результати моніторингу та оцінку якості ресторанних послуг в системі готельного господарства. Рассмотрены вопросы анализа комплекса маркетинга на международном рынке туристических услуг. Раскрыты методические подходы к усовершенствованию процесса маркетинговой деятельности на предприятиях туристической отрасли в условиях трансформации рыночной экономики. Комплексно проанализированы рынок туристических услуг (на примере Болгарии), национальный и зарубежный опыт сертификации и управления качеством туристических, отельных услуг. Приведены результаты мониторинга и оценка качества ресторанных услуг в системе отельного хозяйства. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4БОЛ)441.358
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА712046 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|