Лилик І. В. Маркетинг в українській економіці : монографія / І. В. Лилик; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2008. - 237 c. - Бібліогр.: с. 198-208. - укp.На підставі аналізу сучасних концепцій маркетингу висвітлено загальні тенденції розвитку маркетингової діяльності у нових ринкових економіках. Розглянуто становлення нової індустрії - маркетингових досліджень як індикатора розвитку системи маркетингового управління підприємства та маркетингу в Україні. Досліджено специфіку секторальних і галузевих видів маркетингу, описано механізм саморегулювання маркетингової індустрії. Визначено чинники впливу на розвиток маркетингу у країні. Увагу приділено перспективам розвитку саморегулювання маркетингової галузі в українській державі. На основе анализа современных концепций маркетинга освещены общие тенденции развития маркетинговой деятельности в новых рыночных экономиках. Рассмотрено становление новой индустрии - маркетинговых исследований как индикатора развития системы маркетингового управления предприятием и маркетинга в Украине. Исследована специфика секторальных и отраслевых видов маркетинга, описан механизм саморегуляции маркетинговой индустрии. Определены факторы влияния на развитие маркетинга. Внимание уделено перспективам развития саморегулирования маркетинговой отрасли в украинском государстве. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА716687 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|