Маркетинг у сферах і галузях економіки регіону : матеріали II Міжнар. (VI Всеукр.) наук.-практ. конф. для молодих вчен., асп., студ., 13 - 14 квіт. 2007 р., Чернівці / ред.: І. М. Буднікевич; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2007. - 416 c. - укp. - рус.Висвітлено актуальні проблеми конкурентоспроможності національної економіки України за умов глобалізації. Проаналізовано особливості становлення регіонального маркетингу в державі. Розкрито роль аналізу стратегічного потенціалу в системі управління діяльністю підприємства. Охарактеризовано міжнародну маркетингову діяльність на фармацевтичному ринку. Розглянуто стратегії торгових марок у сучасному бізнесі. Увагу приділено маркетинговим інноваціям у молочній промисловості, сучасним системам менеджменту якості, перспективам розвитку ринку спільного інвестування, управлінню маркетинговою діяльністю у сфері банківських послуг. Освещены актуальные проблемы конкурентоспособности национальной экономики Украины в условиях глобализации. Проанализированы особенности становления регионального маркетинга в стране. Раскрыта роль анализа стратегического потенциала в системе управления деятельностью предприятия. Охарактеризована международная маркетинговая деятельность на фармацевтическом рынке. Рассмотрены стратегии торговых марок в современном бизнесе. Уделено внимание маркетинговым инновациям в молочной промышленности, современным системам менеджмента качества, перспективам развития рынка общего инвестирования, управлению маркетинговой деятельностью в сфере банковских услуг. Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-211.1 я431 + У9(4УКР)290-211.1 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА716512 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|