РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000113323<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Макогон Ю. В. 
Маркетингова політика в системі управління конкурентоспроможністю промислової продукції : монографія / Ю. В. Макогон, М. В. Корж; Донбас. держ. машинобуд. акад. - Краматорськ, 2009. - 244 c. - Бібліогр.: 136 назв. - укp.

Розглянуто проблеми підвищення ефективності маркетингу. Викладено концептуальні основи та сучасні підходи до формування системи управління конкурентоспроможністю продукції з використанням сучасного маркетингового інструментарію. Проаналізовано роль цінової політики у системі управління конкурентоспроможністю підприємств та запропоновано функціональний підхід до встановлення ціни та регулювання її ринковим рівнем.

Рассмотрены проблемы повышения эффективности маркетинга. Изложены концептуальные основы и современные подходы к формированию системы конкурентоспособностью продукции с использованием современного маркетингового инструментария. Проанализирована роль ценовой политики в системе управления конкурентоспособностью предприятий и предложен функциональный подход к установлению цены и регулирования её рыночным уровнем.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-82-13-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714421 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського