Литвиненко Я. В. Маркетингова цінова політика : навч. посіб. / Я. В. Литвиненко; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : Персонал, 2008. - 244 c. - Бібліогр.: с. 239-240. - укp.Наведено характеристику ціни як економічної категорії ринкової економіки, визначено її функції та проаналізовано зв'язок з системою маркетингу. Встановлено залежність ціноутворення від типу ринку, описано різні види цін, розглянуто чинники, що впливають на їх формування. Висвітлено вітчизняний і зарубіжний досвід побудови та реалізації державного механізму регулювання цін. Запропоновано методи встановлення ціни, обгрунтовано можливості застосування маркетингових стратегій ціноутворення в різних сферах діяльності підприємства. Визначено чинники, які необхідно враховувати у процесі визначення цін зовнішньоекономічних угод. Дана характеристика цены как экономической категории рыночной экономики, определены ее функции и проанализирована связь с системой маркетинга. Установлена зависимость ценообразования от типа рынка, описаны различные виды цен, рассмотрены факторы, влияющие на их формирование. Освещен отечественный и зарубежный опыт создания и реализации государственного механизма регулирования цен. Приведены методы установления цены, обоснованы возможности использования маркетинговых стратегий ценообразования в различных сферах деятельности предприятия. Рассмотрены факторы, которые необходимо учитывать в процессе определения цен внешнеэкономических соглашений. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73 + У9(4УКР)290-861-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА711390 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|