Петруня Ю. Є. Маркетинговий менеджмент у сучасній світовій практиці. Проект "Синергія" - фаховий аналіз іноземною мовою : навч. посіб. / Ю. Є. Петруня, С. П. Кожушко, Г. І. М'ясоїд; Дніпропетр. ун-т економіки та права. - Д., 2008. - 272 c. - Бібліогр.: с. 267. - укp.Розглянуто теоретичні та практичні питання організації маркетингового менеджменту у сучасній світовій практиці. Увагу приділено особливостям маркетингового стратегічного планування, моделям організації маркетингу в компаніях, контролю маркетингової діяльності, основним цілям, напрямам і етапам маркетингових досліджень, джерелам і видам маркетингової інформації, особливостям маркетингової цінової політики, факторам і методам ціноутворення. Рассмотрены теоретические и практические вопросы организации маркетингового менеджмента в современной мировой практике. Уделено внимание особенности маркетингового стратегического планирования, моделям организации маркетинга в компаниях, контролю маркетинговой деятельности, основным целям, направлениям и этапам маркетинговых исследований, источникам и видам маркетинговой информации, особенностям маркетинговой ценовой политики, факторам и методам ценообразования. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-923.2 + У50-212.1я7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА709398 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|